La nova ruta de la seda ferroviaria

Pendents encara a casa nostra del corredor ferroviari del mediterrani, que hauria d’escurçar el temps d’entrada de mercaderies procedents de Xina a centre-europa descarregant-les als ports del mediterrani per fer-les entrar amb tren, en comptes de fer arribar el vaixell, a través de l’Estret de Gibraltar, fins als ports atlàntics del nord d’Europa, la companyia logística Yuxinou fa arribar tres trens setmanals procedents de la ciutat manufacturera de Chongqing, a la Xina, fins al port fluvial de la ciutat alemanya de Duisburg, en un recorregut de 10.500 Km que travessa Xina, Kazajistan, Rússia, Bielorússia, Polònia i Alemanya. Un trajecte que fa amb 16 dies, la meitat del que suposa aquest mateix trajecte duent els contenidors de mercaderies en vaixell.
yuxinou

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.